Grafică Publicitară

Niciun comentariu

Când majoritatea oamenilor se gândesc la designul grafic, se gândesc la modele create pentru marketing și publicitate. Companiile depind de eforturile de marketing de succes pentru a utiliza procesul decizional al publicului țintă. Un marketing excelent implică oameni pe baza dorințelor, nevoilor, conștientizării și satisfacției pe care o au despre un produs, serviciu sau marcă. Deoarece oamenii vor găsi întotdeauna conținut vizual mai atrăgător, designul grafic ajută organizațiile să promoveze și să comunice mai eficient. Designerii de marketing lucrează cu proprietarii companiei, directorii, managerii sau profesioniștii de marketing pentru a crea active pentru strategiile de marketing. S-ar putea să lucreze singuri sau ca parte a unei echipe interne sau creative. Proiectanții se pot specializa într-un anumit tip de suport (învelișul vehiculelor sau reclame pentru reviste, de exemplu) sau pot crea o gamă largă de garanții pentru tipărire, digitale și nu numai. Deși în mod tradițional centrat pe tipărire, acest tip de design a crescut pentru a include mai multe active digitale, în special pentru utilizarea în marketing de conținut și publicitate digitală.

Exemple de design în grafica publicitară:

  • Flyere și broșuri
  • Anunțuri de reviste și ziare
  • Afise, pancarte și panouri publicitare
  • Cataloage (tipărite și digitale)
  • Colantarea vehiculelor
  • Ecrane de semnalizare și expoziții comerciale
  • Modele de marketing prin e-mail
  • Prezentări PowerPoint
  • Reclame social media
  • Bannere pentru site-uri web și bloguri
Articolul precedent
Identitatea Vizuală
Articolul următor
Design grafic modern: Direcții și scop

Lasă un răspuns

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.
You need to agree with the terms to proceed

Meniu