Cum să te faci vizibil în izolare

Având în vedere că 50% din firme reduc cheltuielile pentru marketing conform unui sondaj de Marketing Week, multe reclame sunt pe cale să apese butonul de panică.

Dar doar pentru că clienții tăi reduc din nou marketingul, de ce ar trebui să o faci și tu?

Propria ta comunicare și prezența online sunt lucruri pe care le poți controla chiar acum. Ai ocazia de aur de a te pune pe primul loc și de a-ți face afacerea vedeta show-ului – în loc să fie mereu subestimă pentru munca clientului. Și cel mai bun loc pentru a începe marketingul? Blogul tău Blogul tău este unul dintre cele mai simple și eficiente lucruri în care să investești în calitate de rapel pentru afaceri – și nu te va costa niciun ban. Este, de asemenea, o modalitate excelentă de a crea o conexiune personală reală. Tocmai ceea ce căutăm cu toții în această perioadă de criză.

Potrivit Google, descoperirea și alimentarea conexiunilor este una dintre cele cinci comportamente reflectate în modul în care oamenii caută online acum. Așadar, dacă ești gata să te alături conversației și să aduci o bucurie în viața oamenilor în același timp (un alt lucru pe care îl căutăm), atunci vei fi în prima poziție pentru oportunitățile post-pandemice. Iată ghidul tău rapid pentru ca blogul tău să funcționeze pentru tine în acest moment:

Realizează un plan de conținut pe blog

Acest lucru te va ajuta să urmărești conținutul mai cu grijă, să introduci idei noi și îți vor permite să fi complet conștient la dispoziția actuală și la ceea ce se întâmplă – lucrurile se schimbă zilnic!

Postează regulat și des!

Ne este sete de conținut nou online. Amintește-ți însă, calitatea este mai importantă decât cantitatea. Concentrează-te asupra conținutului de bună calitate, care va rezona cu adevărat cu oamenii, mai degrabă decât a dezvălui postări de dragul acestuia.

Mențineți blogul concis și ușor de citit.

Folosește rubrici, fraze cheie și cuvinte din blog, pe care oamenii le-ar folosi în mod obișnuit pentru a găsi conținutul pe care îl ai, cum ar fi „desen pentru copii”; „cum să atragă extratereștrii” sau „cum să arăți profesioniști pe Zoom”.

Nu uita să distribui

Asigurăte că distribui conținutul pe toate canalele de socializare și cu abonații de e-mail. Un rapid e-blast este tot ce are nevoie cu un link către noua ta postare de blog.

Și nu-ți fie teamă de vlog!

Marketingul video este atât de eficient, atrăgător și memorabil. Să vezi oameni și să te conectezi cu ei într-o comunitate comună este despre ce este vorba acum. În plus, videoclipul social generează cu 1.200% mai multe partajări decât textul și conținutul imaginii combinate! Vei vedea în curând ce funcționează pentru publicul tău – și ce ar trebui să faci mai mult. Mai presus de toate, experimentează și distrează-te. Este blogul tău!

Articolul precedent
Design grafic modern: Direcții și scop

Lasă un răspuns

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.
You need to agree with the terms to proceed

Meniu