Identitatea Vizuală

Un brand este o relație între o companie sau o organizație și publicul acesteia. O identitate de brand este modul în care organizația își comunică personalitatea, tonul și esența, precum și amintirile, emoțiile și experiențele. Designul grafic al identității vizuale este exact acela: elementele vizuale ale identității mărcii care acționează ca fața unui brand pentru a comunica acele calități intangibile prin imagini, forme și culoare.

Designerii care sunt specializați în design grafic cu identitate vizuală colaborează cu părțile interesate ale mărcii pentru a crea active precum logo-uri, tipografie, palete de culori și biblioteci de imagini care reprezintă personalitatea unei mărci. Pe lângă cărțile de vizită standard și staționarele corporative, designerii dezvoltă adesea un set de ghiduri vizuale ale mărcilor (ghiduri de stil) care descriu cele mai bune practici și oferă exemple de branding vizual aplicat pe diverse suporturi. Aceste orientări ajută la asigurarea coerenței mărcii pe aplicațiile viitoare.

Designul identității vizuale este unul dintre cele mai frecvente tipuri de design. Creatorii grafici cu identitate vizuală trebuie să dețină o cunoaștere generală a tuturor tipurilor de design grafic pentru a crea elemente de design adecvate pe toate suporturile vizuale. De asemenea, au nevoie de abilități excelente de comunicare, conceptuale și creative și pasiune pentru cercetarea industriilor, organizațiilor, tendințelor și concurenților.

Articolul precedent
Another Interesting Single Post
Articolul următor
Grafică Publicitară

Lasă un răspuns

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.
You need to agree with the terms to proceed

Meniu